پیام تشکر دکتر دهقانی از برگزاری خوب افتتاحیه هفدهمین همایش پیرغلامان و خادمان حسینی در میبد

پیام تشکر دکتر دهقانی از برگزاری خوب افتتاحیه هفدهمین همایش پیرغلامان و خادمان حسینی در میبد

دکتر کمال دهقانی فیروزآبادی نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در پیامی از برگزاری خوب افتتاحیه هفدهمین همایش پیرغلامان و خادمان حسینی در میبد و از دست اندرکاران آن تشکر کرد. متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق
پس از حمد و ثنای الهی که موجبات برگزاری خوب هفدهمین همایش پیرغلامان و خادمان حسینی در میبد را فراهم ساخت، بر خود لازم می دانم از برگزار کنندگان و دست اندرکاران این همایش باشکوه تشکر کنم.

به صورت ویژه از جناب آقای دکتر طالبی استاندار محترم، دکتر ترحمی معاون سیاسی، امنیتی استاندار، دکتر پهلوانیان مدیرکل صدا و سیما مرکز یزد و عوامل صدا و سیما جهت پوشش مناسب مراسم افتتاحیه، از دبیرخانه برگزاری همایش، فرماندار و شهردار میبد، نیروهای انتظامی، امنیتی و بسیج و جناب آقای صفدری زاده مدیر هتل کریاس پالاس میبد، ادارات، هیئت های مذهبی و پیرغلامان شهرستان میبد و خبرنگاران قدردانی می کنم.

این همایش به سهم خود توانست با تجلیل از خادمان و پیر غلامان حسینی وجوه سنتی عزاداری را برجسته نماید و جلوه های با شکوهی از عزاداری مردم یزد و به ویژه میبد را در سطح ملی و بین المللی به نمایش بگذارد.

در پایان زحمات تمام افرادی که به گونه ای در برپایی باشکوه افتتاحیه هفدهمین همایش پیرغلامان و خادمان حسینی نقش داشتند را ارج می نهم و توفیق روزافزون آنها را از خداوند متعال مسئلت دارم.

سالار و سرور شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) یار و یاورتان باد.

کمال دهقانی فیروزآبادی
نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی