دکتر دهقانی در نشست بررسی طرح تفضیلی و جامع شهرستان میبد

دکتر دهقانی در نشست بررسی طرح تفضیلی و جامع شهرستان میبد:
لزوم توجه جدی به حقوق مردم دربازنگری طرح جامع و تفضیلی

عصر امروز در فرمانداری شهرستان میبد جلسه ای با حضوردکتر دهقانی نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی و آقایان دکتر نقصان محمدی مدیرکل راه و شهرسازی استان، کریمی مدیر کل ثبت اسناد واملاک استان، مهندس فلاح فرماندار، دهقانی دادستان،اسدزاده شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرستان میبد جهت بررسی طرح جامع و تفضیلی شهرستان تشکیل شد.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ابتدای این جلسه، از دکتر نقصان محمدی به عنوان یکی از فعال ترین مدیران استان تقدیر و تشکر نمود.وی در ادامه بر لزوم بازنگری و اصلاح طرح جامع و تفضیلی شهرستان با توجه به نامه وزیر اشاره نمود و گفت:حقوق مردم در این بازنگری حتما منظور شود.
فرماندار و شهردار و اعضای شورای شهر از دیگر سخنرانان این جلسه بودند که نقطه نظرات خود را در رابطه با این طرح و اعمال آن ها را دربازنگری بیان نمودند.
دکتر نقصان محمدی مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد نیز در پایان با بیان اینکه میبد با توجه به باغ شهر بودن و بافت تاریخی آن مورد علاقه شخصی من هست بر انجام این بازنگری تاکید و اظهار امیدواری کرد با جمع شدن این بحث ، گام های بعدی در این رابطه برداشته شود.