آغاز اجرا وصول یک درصد عوارض فروش معادن و صنایع معدنی

رئیس مجمع نمایندگان استان در جمع نمازگزاران جمعه دهستان نصرآباد شهرستان تفت با اشاره به تلاش های مجمع نمایندگان استان برای وصول یک درصد عوارض فروش معادن و صنایع معدنی گفت: پس از حضور نمایندگان عالی قضایی و حمایت همه جانبه از اجرای قانون، فردا (شنبه) نشست شورای معادن استان برای اجرایی کردن وصول یک درصد عوارض معادن استان است.

دکتر کمال دهقانی فیروزآبادی به اجرای پروژه آبرسانی به روستاهای تفت به عنوان اولویت اول شهرستان پرداخت و گفت: این پروژه با افق جمعیتی ۱۴۲۵ طی مدت سه سال به اتمام می رسد و تمام روستاهای شهرستان تفت به شبکه آب پایدار آشامیدنی متصل می شوند.

نماینده تفت و میبد با بیان اینکه در سال های ۸۵ تا ۹۵ بین شهرستان های استان در تخصیص درآمد حاصل از مالیات بر ارزش افزوده تبعیض آشکاری وجود داشت، گفت: با اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده در سال ۹۵ این بی عدالتی و تبعیض رفع شد و شاهد افزایش دو برابری درآمد شهرداری ها و افزایش تا چهار برابری درآمد دهیاری ها از محل مالیات بر ارزش افزوده هستیم.

وی در پاسخ به سوال یکی از نمازگزاران جمعه درباره خرابی راه های نصرآباد به دیدار هفته گذشته خود با معاون وزیر راه و شهرسازی اشاره کرد و گفت: معاون وزیر قول مساعد برای تأمین قیر داد و از استان نیز قول زیرسازی جاده های آسیب دیده از تردد خودروهای سنگین معادن داده شد که به زودی انجام می شود.