آغاز عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به روستاهای تفت در سفر رئیس جمهور به یزد

آغاز عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به روستاهای تفت در سفر رئیس جمهور به یزد

 نماینده تفت و میبد در نشست بررسی مسائل و مشکلات دهستان نصرآباد شهرستان تفت که با حضور چند تن از مدیران کل، فرماندار و جمعی از مدیران شهرستان تفت برگزار شد، گفت: همزمان با سفر رئیس جمهور به استان یزد عملیات اجرایی آبرسانی به روستاهای شهرستان تفت آغاز می شود.

 دکتر کمال دهقانی فیروزآبادی با بیان اینکه مشکل اصلی شهرستان تفت آب است، افزود: پروژه آبرسانی به تمامی روستاهای شهرستان تفت طی مدت دو تا سه سال با اعتباری ۳۵۰ میلیارد تومان انجام می شود.

 رئیس مجمع نمایندگان استان با اشاره به اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده و بالا رفتن درآمد دهیاری ها، ادامه داد: قانون وصول عوارض یک درصد معادن و صنایع معدنی نیز مشابه قانون مالیات می تواند در شهرستان تحول ایجاد کند.

 وی با بیان اینکه میزان بودجه ای که بر اساس وصول عوارض یک درصد فروش معادن در نظر گرفته شده ۲۸۰ میلیارد تومان است، گفت: این بودجه تحول خوبی در زمینه بهداشت، کشاورزی و راه ها ایجاد خواهد کرد و به جد پیگیر آن هستم.

 گفتنی است در این نشست دهیاران دهستان نصرآباد به بیان مشکلات مناطق خود پرداختند و مدیران کل و مسئولان شهرستان ضمن بررسی آنها، برخی را در دستور پیگیری قرار دادند.