پیام دکتر کمال دهقانی فیروزآبادی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

پیام دکتر کمال دهقانی فیروزآبادی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

بسمه تعالی

هر سال هفته دفاع مقدس یادآور دلاورمردی ها و جان فشانی هایی است که در هشت سال جنگ نابرابر به وقوع پیوست؛ جنگی که جمهوری اسلامی ایران علی رغم امکانات بسیار پایین تر ولی به پشتوانه مدد الهی، همراهی آحاد مختلف مردم و رهبری عالمانه حضرت امام خمینی (ره) توانست پیروز شود و یک وجب از خاک خود را به دشمن ندهد.
امروز نیز جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه همان مدد الهی، وحدت و انسجام مردم و رهبری امام گونه مقام معظم رهبری (مدّظلّه العالی) است که توانسته در برابر تحریم های ظالمانه و انواع نقشه های دشمن مقاومت کند و دشمنان نتوانند کاری از پیش برند.
یکی از مهمترین پندهایی که از هشت سال دفاع مقدس می توان گرفت از یک سو هدایت و رهبری هوشمندانه همراه با دید تاریخی و آینده نگری بود و از سوی دیگر پشتوانه ارزشمند مردمی بود که باید همیشه با اتحاد و انسجام ملی قدردان این نعمت های الهی باشیم تا به کشور آسیب نرسد.
اقتدار بی بدیل امروز جمهوری اسلامی ایران حاصل جان فشانی شهدای گرانقدر و ایثارگری رزمندگان و جانبازانی است که برای پاسداری از اسلام، وطن و ناموس خود فداکاری کردند و باید قدردان آن باشیم.
اینجانب ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی می دارم و ایثارگری جانبازان، آزادگان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را ارج می نهم و امیدوارم ادامه دهنده راه آنها باشیم.
کمال دهقانی فیروزآبادی
نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی