حضور دکتر دهقانی در نشست شورای شهرستان تفت در روستای رشکوئیه

حضور دکتر دهقانی در نشست شورای شهرستان تفت در روستای رشکوئیه با موضوع توسعه گردشگری با همراهی مدیرکل امور روستایی و مدیرکل میراث فرهنگی و دیگر مدیران(۲۴/مرداد/۹۷)

دکتر دهقانی: اولویت اول شهرستان تفت پس از آب، توسعه گردشگری است

نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای شهرستان تفت که با محوریت بحث و تبادل نظر درباره توسعه گردشگری در روستای رشکوئیه برگزار شد، گفت: در تفت از هر چیزی هم که صحبت کنیم، پس از آب اولویت اول شهرستان توسعه گردشگری است؛ البته این به معنای نبود صنعت نیست بلکه برنامه اصلی باید توسعه گردشگری باشد.

دکتر کمال دهقانی فیروزآبادی با بیان اینکه بیش از اینکه تلاش ما باید به درست کردن باشد باید حواس مان باشد که جایی خراب نشود؛ گفت: اکنون ما در حال بحث بر روی توسعه گردشگری شهرستان هستیم باید حواسمان باشد همزمان جلسه ای برای بهره برداری از معدن جدیدی در حال برگزاری نباشد.

وی اضافه کرد: معادن سبب تخریب طبیعت می شوند و اگر کسی می خواهد معدنی را بهره برداری کند باید به جایی برود که نزدیک آبادی نباشد.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به طبیعت زیبای روستای رشکوئیه و تعدد قلعه های آن اشاره کرد و گفت: قلعه ها برای هرکسی هم که باشد باید بازسازی شود و نباید بگذاریم تخریب شود.